Em home bäst på service i branschen

Under våren skickade Daymaker ut så kallade ”mystery shoppers” i olika butikskedjor i hela landet för att se hur kundbemötandet är. Undersökningen visade att Em home kom på första plats inom heminredningsbranschen.

EM Home är bäst på service inom branschen

– Service har alltid varit väldigt viktigt för oss på Em home! Vi försöker alltid att hjälpa kunden att hitta just det som är rätt för dem. Förutom den mer informativa funktionen som Em homes medarbetare har gäller det att förstå kundens verkliga behov av sitt kommande köp – det är då vi gör skillnad!” säger Michael Sturehed, VD på Em home i ett pressmeddelande.

Em home fortsätter att satsa på service genom att delta i kurser, utbildningar och föreläsningar inom ämnet för att bli ännu bättre.

– För Em home handlar service inte bara om kundbemötandet i butiken, det handlar precis lika mycket om bemötandet när du handlar i webbshopen på emhome.se. Vi utvecklar hela tiden emhome.se för att göra kundupplevelsen så bra som möjligt, säger Michael Sturehed.